Az ÁHF Lízing Zrt. a mindenkor hatályos panaszkezelési szabályzatában foglaltaknak megfelelően fogadja és kezeli az ügyfelektől beérkezett panaszokat. Az Ügyfélnek lehetősége van a panaszt akár szóban, akár írásban bejelenteni.
Az ÁHF Lízing Zrt. fogadja az ügyfelek panaszait akár az MNB, mint Felügyelet által közzétett formanyomtatványon, akár egyéb formában az ügyfél által benyújtott írásbeli panaszt.
ÁHF Lízing Zrt. – Panaszkezelési szabályzata – Hatályos hatályos 2019. március 1-től
Panaszbejelentés űrlap – fogyasztói panasz szolgáltatókhoz
Az Ügyfélnek a Panaszkezelési szabályzatban foglaltak szerint – az alábbi nyomtatványok használata mellett – lehetősége van további fórumokhoz fordulni, melyek elérhetőségét a Panaszkezelési Szabályzat és az Ügyfélnek megküldött válaszlevél is tartalmazza.
Panaszbejelentés az MNB felé – fogyasztói kérelem az MNB-hez
Panaszbejelentés a PBT felé – fogyasztói kérelem
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2021. november 20. napjától a Magyar Nemzeti Bank, valamint a Pénzügyi Békéltető Testület ügyfélszolgálati irodájának címe megváltozott! További információkat az alábbi linkeken talál:
https://www.mnb.hu/a-jegybank/informaciok-a-jegybankrol/elerhetosegi-adatok
Hasznos információk a jogorvoslati eljárásokról és lehetőségekről:
Általános tájékoztató a PBT előtti eljárásokról : Pénzügyi Békéltető Testület – Hogyan kezdeményezheti az eljárást
Nyomtatványok a PBT előtti eljárásokhoz: Pénzügyi Békéltető Testület – Kérelem nyomtatványok
Nyomtatványok a bírósági nem peres eljárásokhoz: Pénzügyi Békéltető Testület – Bírósági, polgári peres és nemperes eljáráshoz szükséges nyomtatványok